آپدیت جدید playstation

آپدیت جدید playstation

پلی استیشن 5 سونی در حال حاضر بیش از یک سال از عمرش می گذرد، و این کنسول موفقیت بزرگی برای سونی بوده است و توانسته بیش از 13.4 میلیون دستگاه عرضه کند. واحدها در سراسر جهان ، برخی اخطارها در مورد عملکرد و پایداری سیستم که هنوز وجود دارد را اعلام میکنند که برای هر کنسول جدید در نسل خود استاندارد است.

 

خوشبختانه، سونی در رفع مشکلات به سرعت عمل کرده و اکنون به‌روزرسانی جدیدی را برای کنسول سفید و سیاه منتشر کرده است. به‌روزرسانی میان‌افزار PlayStation 5 21.02-04.51.00 دانلودی نسبتاً کوچک است و حجم آن 900 مگابایت است و به ثبات سیستم و عملکرد کنسول می‌پردازد. جدا از این، چیز زیادی از طریق به روز رسانی حل نمی شود.

 

سونی در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی سیستم عامل جدید با شماره 3.0-05.00.00 است که در حال حاضر در نسخه بتا است و هدف آن افزودن تعداد زیادی ویژگی جدید به کنسول است.

 

به روز رسانی PS5 21.02-04.51.00

 

این به روز رسانی نرم افزار سیستم عملکرد سیستم را بهبود می بخشد

کلمات کلیدی :

آپدیت playstation

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/baf9

خبرنامه بازی ها

گالری